mandag 9. august 2010

Faste er oppskrytt!

Idag kjenner jeg at det er på høy tid å begynne å spise igjen. Har fastet siden lørdag, og ifølge boken skulle kroppen min nå vært omstilt eller "omprogrammert" til å kun ta til seg næring fra sitt eget kroppsfett, men om så er tilfelle så er dette absolutt ikke noen utholdelig tilstand over flere dager. I dag tidlig var jeg så utmattet at jeg knapt klarte å kravle meg ut av sengen. Heldigvis har jeg mat i kjøleskapet. Det ville vært helt grusomt hvis jeg måtte åle meg bort til butikken for å få tak i mat.

Konklusjon for faste-eksperimentet er herved: Ikke gjør det! Life's too short!

Nå går jeg og lager meg eggerøre til frokost :-)

1 kommentar:

egil sa...

fastet du med å spise ingenting? og kun drikke vann?


i så fall forstår jeg du slet :)


de fleste som faster spiser vel noe - til visse tidspunkt...?