søndag 16. mai 2010

Stevia-overdose

Idag gjorde eg et ytterst mislykka forsøk på å laga lavkarbo sjokoladeis. For det fyssta piska eg fløden for lenge sånn at an blei te smør... og for det andre tog eg altfor mye stevia oppi, supernasty! E skikkelig kvalm nå itte å ha spist sjokoladesmør med stevia-overdose. Blærhhhhk. Må le litt av meg sjøl då. E jo tragikomisk. Håbe det går bedre når eg sga laga iskaga te Jonas sin bursdag :P

Idag va eg på kinarestaurant og kinamannen såg rart på meg når eg sa at eg sgo ha biff chop suey uden ris :-D Ganske genialt egentlig, for før spiste eg bare halve maten før eg va stappmett... idag spiste eg opp all chop suey-en, rørte ikkje risen, og blei akkurat passeligt mette :-)
Ellers har eg vært hos mor og far og spist skinkebiff med grønnsaker og nammenamm saus. Tror dette har vært ein ganske dårlige matdag, e ein del karber i sausen i både kinamaten og den hos mor og far. Men d e jo helg. Kan ikkje bli heilt fanatiske :-) I mårå e d 17. mai og då blir det grillmat, det e jaffal lavkarbovennlig :-) Eg sga fråtsa i kjøtt :-D

I går helte eg i meg litt for mye rødvin, så idag e eg skikkelig hungover. Det lige me ikkje :-/ Eg så sgo holda meg vekke fra alkohol.. ser kor lenge det varte ja! Jaja. Det va ein kjekke og løyen kveld :-) Hadde besøg av ein kompis og såg ein halve film, så me skrudde av midt i si an va litt gørr. Såg ein episode av south park og, og så spelte me gitar, og spiste masse jordbær. Og drakk altfor masse rødvin. Koseligt :-)

Amos Lee, rødvin og levande lys = digg

Ingen kommentarer: