onsdag 12. mai 2010

Foooor ein dag!

Idag har eg stressa rundt øvealt; på skolen, så rundt omkring og gjort masse ærend, henta Jonas i barnehagen, handla inn mat... Og nå ligge Jonas og grine falskt og robe på mamma, han vil ikkje sova... ååhhhr. Eg trenge SÅ å slenga beinå på bordet og ha litt voksentid for meg sjøl nå!

Nå blei det stille inne på rommet te Jonas :-) Yeey! Då e det på tide å nyda treningsmellommåltidet mitt med goe samvittighed på tross av at eg ikkje har trent.. eg har brukt minst liga mangen kalorier på å stressa rundt og ordna ting i dag som eg ville ha gjort med trening, det e eg heilt sikker på.. Dessuten e det sol ude, eg e friske og sunne og glae, og eg ser rett og slett ingen grunn te å IKKJE nyda kvelden med egg, nøtter, jordbær og sjokolade :-D

Dagens måltid har bestått av ein håndfull nøtter te frokost (forsov meg, så måtte bare hiva i meg någe på vei ud dørå..), tunfisksalat med kvidløksdressing fra kantinå på skolen te lunsj, og laks i folie med kvidløksmarinerte grønnsager te middag :-) Nam nam. Lavkarbokosthold e kje feil. Ikkje litt en gong.

Ingen kommentarer: