tirsdag 25. mai 2010

Tirsdag 25. mai

Javel.. Idag sov eg visst ein smule lenger enn planlagt.. Vekkerklokkå stod på 7.30, men eg sov meg fint gjennom den og drog meg omsider opp av sengå sånn i 12-tiå... :-P
Eg slide seriøst med å komma inn i ein bra døgnrytme, og nå e jo alt heilt fuckt de neste 3-4 dagene.. Jaja. Får gå og legga meg i 12-tiå i kveld, håba eg på mirakuløst vis klare å sovna, og dra meg sjøl opp tidlig i mårå uansett.
Idag trente eg før frokost, herlige måde å starta dagen på :-) Kjørte styrkeøvelser på stuegolvet fysst, før eg tog meg ein powerwalk slash joggetur rundt Lille Stokkavann.

Dagens måltider:
* Frokost: 2 egg og 75 g bacon
* Mellommåltid: Litt jordbær og valnøtter
* Middag: 200 g kyllingkjøttdeig stekt i kokosolje med hjemmelaget tacokrydder, revet ost, creme fraiche og diverse salatgrønnsaker
* Kvelds: 2 egg og 75 g bacon

Ingen kommentarer: