onsdag 26. mai 2010

Normal døgnrytme ønskes kjøpt

Eg slide så sykt med å komma meg inn i ein skikkelige døgnrytme for tiå. Det e vanvittig upraktisk! Idag sov eg te hall 12, og måtte bare hiva meg i bilen og kjøra te skolen. Så det blei ei ittemiddagsøkt i dag. Trente fysst diverse styrkeøvelser på stuegolvet, og så tog eg med meg sovande Jonas i vognå på ein powerwalk slash joggetur rundt Lille Stokkavannet.

Tidligere i dag satt eg i solå nere med tri sverd og spiste kinamad med Jan Morten fra klassen min. Digg :-) Studentlivet e ein fine ting. Me sgo liksom gjørr oppgaver, men blei kje så mye av det. Hehe. Har vært ein sykt dårlige matdag, men eg spiste ytterst lide ris då. Bare ein liden dæsj for å piffa opp chop suey-en min :-)

Nå lage eg nakkekoteletter med brokkoli, tomater og flødesaus te middag. Nam!

Ingen kommentarer: