tirsdag 4. mai 2010

Dårlig matdag

Idag har jeg spist masse tull, men har faktisk klart å holde meg under 75 gram karbs. Helt utrolig. Dagens måltider har sett slik ut...:

Frokost: 2 egg og 75 g bacon stekt i smør
Lunsj: To skiver havrebrød med peanøttsmør
Middag: To marinerte svinekoteletter med brokkoli, tomat og bernaisesaus
Kvelds: Sjokoladekake og caffe mocca på kafè.... :-P

Er riiiimelig fornøyd med dagens treningsinnsats. Hadde en intens økt rundt Lille Stokkavann, følte jeg fikk presset meg skikkelig! Hadde egentlig tenkt å kjøre Store Stokkavann idag, men fant ut at jeg heller skulle ta to runder rundt det lille... men så ble det bare èn, siden det ble en del løping og litt intervaller og sånt... ikke sjans i havet om jeg hadde orket en runde til... har litt av en jobb foran meg hvis jeg skal klare NY Marathon merker jeg :-P
Når jeg kom hjem, kjørte jeg skikkelig hardcore styrkeøvelser på stuegulvet, magen og rumpa fikk kjørt seg!

Var på jobbintervju for en helgejobb i en klesbutikk idag, og er veeldig usikker på hvordan det gikk... Følte egentlig det gikk helt greit.. men hun som intervjuet meg sa at hun skulle ringe meg iløpet av ettermiddagen, og jeg har ikke hørt noe.. Ser for meg at det ikke er noe godt tegn. Jaja. Det fins helt sikkert andre jobber jeg kan søke :-) Trenger egentlig ikke jobb heller, jeg klarer meg jo fiint på den inntekten jeg har, men hadde vært så kjekt med en helgejobb... og så hadde det vært utrooolig kjekt med litt ekstra penger å shoppe for :-P

1 kommentar:

mincosmopharma sa...

Jeg vil gjerne tilby deg muligheten til å få et gavekort på kr. 1000,-, produkter til innkjøpspris og mulighet til å tjene en ekstra slump med penger!

I Stavanger er det et STORT marked for Cosmopharma. (Kommer fra Sola, men bor i Kr.Sand nå...) Og ikke minst for deg som er "ernærings-geek", så bør du sjekke ut helsekostproduktene våre, her er det mange bra! :)

Sjekk http://www.cosmopharmas.com/no64504 og ta kontakt med meg. Håper å få DEG med på laget!! :D