tirsdag 4. mai 2010

Flodhest calling!

Tror eg har ein bad body-day, fins d? Føle meg skikkelig bloaded idag. Tror kroppen min har samla någen syge mengder vann av ein eller aen merkelige grunn.

Idag har eg spist:

Sov lenge så eg hoppa øve frokosten.
Lunsj: 2 egg og 75 g bacon stekt i smør
Middag: Entrecote med litt villris, blomkål, salat og olivenolja
Kvelds: To lavkarbobrød-skiver med hjemmelaga sukkerfritt jordbærsyltetøy og 25 g valnøtter

Har hatt meg ein joggetur rundt Lille Stokkavann, og kjørt HARDT på styrkeøvelser. Har funne ud at d e syykt digg å pressa seg t maks og bli sånn godt sleden ittepå :-)

Har ennå ikkje hørrt någe om jobbintervjuet, sykt rart! Antar det betyr at eg ikkje fekk jobben... de kunne godt ringt og gitt beskjed iallefall!
I helgå får eg forhåpentligvis besøk fra danmark... d bler løye :-)

Ingen kommentarer: