fredag 28. mai 2010

Koselig dag :-)

Idag har eg hatt besøg og sitt Fat Head, dokumentaren om ein fyr så finne ud at lavkarbo e tingen :-) Den e ganske løyen, men merka an blei litt langtrukken siden eg har sett an 2 ganger før... :-P
Va jaffal superkoseligt å ha besøg, og tiå gjekk aaaaaaltfor fort.. eg sgo vært i seng for lenge siden.. shit happens :-)

Idag har eg spist brød, brød, brød.. lavkarbobrød vel å merka :-) e lutfattige for tiå, har nøyaktig 0 kr på konto for å ver eksakt.. men har egentlig nok mat i hus, då, og bensin på tanken, så eg klare meg fint :-) Eg bare spise litt billig for å ver på den sikra siå. Får lønn på mandag. Kjipt å ver uden penger når eg har barnefri helg, for d e liksom kje så mye spennande d går an å finna på uden penger. Eg får gå og sedda meg i disså på legeplassen uden Jonas. Litt trist, men.... :-)

Har hatt treningsfri idag. Bare vært ude og rusla litt rundt med Jonasen.

Mat:
Frokost: 2 lavkarbo-brødskiver med jordbær på
Lunsj: 2 lavkarbo-brødskiver med jordbær på
Middag: 2 egg og 75 g bacon
"Mellommåltid": Jordbær, bringebær, litt mørk sjokolade og valnøtter
Kvelds: 2 lavkarbo-brødskiver med jordbær på

Rimelig lite variert matdag.. tror kje d e optimalt å spisa sånn kver dag :-P
Men men. Jordbær e digg!

Ingen kommentarer: