torsdag 14. oktober 2010

Energikick

Dette har vært en skikkelig god dag. Det er så utrolig fint ute om høsten, iallefall når det ikke regner. Humør-boost å trene ute! Jeg skulle egentlig bare gå en rask tur idag også, men siden jeg var så glad og hadde så masse energi, klarte jeg ikke la være å begynne å løpe. Så da ble det joggetur istedet for gåtur :)

I morgen har jeg tenkt å starte forsiktig med å løpe på tredemølle i et lite kvarter, for så å gå på en stretching-time. Tror det blir bra! :-)

Dagens måltider:
Frokost: Eggerøre med chili og hvitløk, ca. 8 oliven
Lunsj: Salat med kylling og avokado
Mellommåltid: Ost, valnøtter og gulrot, 2 ruter 70%-sjokolade (møøøørk)
Middag: Kjøttdeig, løk og bønner i chilitomatsaus, med revet ost på toppen
Kveldsmat: Bringebær, cashewnøtter og 2 ruter 70%-sjokolade

Trening:
Powerwalk slash joggetur, ca. 4 km

1 kommentar:

Karen Marie sa...

Hørtes ut som en fantastisk meny! Kjempe imponert over at du klarer å være så kreativ med det =)

Sorry at du ikke hørte fra meg i dag, jeg måtte jobbe til kvart på fem, og derfra stresset jeg meg ihjel til skolen, så jeg glemte deg helt ut. Unnskyld :(