tirsdag 23. februar 2010

Slapp unna med skrekken!

Hadde rigga meg te meg håndkle og bøtta på siå av sengå i natt, men 12 (!) timer seinere våkna eg, "frisk og utkvilt" itte å ha sove altfor lenge. Ingen spying så langt altså :-) Krysse fingrene for at det fortsette sånn!

Nå sitte eg og prøve å samla motivasjon te å gå laus på eksamensforberedelser. Eg sga ha eksamen neste onsdag, og har vært på liiiiitt mindre forelesninger i det faget enn ka som anses som optimalt (*plystre*), så eg bør virkelig ta meg sjøl i nakken og kjøra på med lesing nå. Men så va det den motivasjonen... trodde at jo eldre du blei, jo enklere va d å motivera seg sjøl for å gjør kjedelige ting, men merke at det bare blir vanskeligere og vanskeligere.. kanskje et tegn på at eg begynne å bli ein smule skoleleie. Sgo muligens ha vurdert å ta et friår og bare jobba, men samtidig tenke eg at det hadde vært greit å bli ferdig fortast mulig.. Gaaah. Eg så va sååå gira på å ver student, og nå e eg bare heilt udbrente og drittleie. Lige d ikkje!

Jaja, nå sga eg kjøra hardt på lesing i ein time, før eg stikke ud i solå og tar meg ein joggetur. I kveld blir det skøyter med Elisabeth. Skikkelig sporty dag :-)

Ingen kommentarer: