torsdag 18. februar 2010

Hvorfor gjøre i dag, det man kan utsette til i aller siste liten??

Eg tror eg har ein eller aen syge avhengighet av adrenalin eller kortison eller ka fader det e som produseres i kroppen når du e superstressa. Eg bare mååå ha det. Eller??
Iallefall har eg tusen ting eg sgo ha gjort denne ugå, men eg bestemme meg heile veien for å utsetta det bare liiiitt lenger.. Har endt opp med å se heile sjette sesong av Grey's Anatomy, brukt ukjent antall timer på Facebook og diverse blogger. Eksamenslesning, ka e det for någe? Vaska leiligheten sgo eg og ha gjort, og fått tak i ein nye sånnein ledning dings som eg koble laptopen te høytalerene med. It's broooken. Hadde vært litt greit med musikk på lørdag, på ein måde.
Lørdag, ja, då inntar ein glorete gjeng med kanonkjekke folk leiligheten min for drinker og mimring, om gamledager med lause kaniner på Kristiansand S, forsvunne togbilletter og McDonalds-oppgulp på Stockholm-busser :-) Good times! (?) :-D
I mårå blir det gjensyn med TO gøye personer :-) I 11-tiå på formiddagen lande lillesøster på Sola. Eg har meldt meg frivillig (evt. påberopt meg fyssteretten te) å henta hu, og tenkte eg sgo dra hu med meg hjem på lunsj med nysteikte rundstykker og ein rygande ferske episode av Grey's. Ittepå e planen å plukka opp Jonas i barnehagen og gå ud med han og kosa oss i snøen i någen timer. Småen og lillesøster sga avleveras på henholdsvis Figgen og Lye før det igjen e på tide å troppa opp på flyplassen, denne gangen samen med Karen Marie, for å henta Rebecca som sga ver på besøg hos meg i helgå :-) Yeey!

Eg gir herved opp alle forsøk på fornuftig og produktiv eksamensforberedelse idag, og tar offisielt helg :-)

Forresten, et lide hjertesukk te slutt.. Dollhouse blei kansellert after all, itte bare to sesonger. Komme te å savna det! Sga definitivt kjøba andre sesongen og på DVD, og de komme ikkje te å stå ubrukt i hyllå...




Ingen kommentarer: