tirsdag 23. februar 2010

Kvalme

Eg utsette å legga meg, for det eg e øvebeviste om at eg komme te å våkna midt på nattå med spysygå. Uuuææ. Eg hadde det i fjor, og det e någe av det versta eg har vært med på. Vil heller springa 10 mil på høghelte sko enn å oppleva det igjen. Nå har halve familien hatt det, og Jonas hadde det i går natt.. hjeeelp. Det lukte ennå spya i leiligheten. Sjøl om eg har fjerna alle mulige kildane te loktå. Tror kanskje loktå har satt seg fast i naseborå mine. Så nå har eg kronisk spylokt i nasen. Mmmmm!

På lørdag skjedde det någe mystisk. Eg har et svart hål i hukommelsen, de 2-3 siste timane av kvelden e bare heilt bortevekk. Ifølge de eg va ude med, va eg heilt fjerne. Ein fyr eg hadde møtt (som eg ikkje huske, men som huska meg) hadde lagra meg i kontaktlistå si som "Galen ukjent". Det kan umulig ver bra :P
Eg va visstnok bitter, eg hadde møtt någen fra fortiå?!? Sært much?
Kombinasjonen alkohol og lide søvn gir tydeligvis ikkje det besta resultatet.. blir lenge te neste gang!

Idag har vært ein merkelige dag. Eg sov fra 16 te 20, og når eg våkna følte eg at det va ein nye dag, så eg tenkte yess, idag e det nye episode av Big Bang Theory! Men neeeei.. d e ennå mandag. Blæ.

Nå tror eg at eg bide i det sura eplet og legge meg.. wish me luck!

Ingen kommentarer: