torsdag 29. juli 2010

Gokvell i stuen

Hoogaschacka. Hooga. HOOGA.

Eg har adrenalinkick av uviss årsak. I kveld har eg bakt et nytt brød, det såkalte "proteinbrødet", som eg ittepå innsåg at va heilt likt lollypop-brødet, bare halv oppskrift. Sånn ca. Men lollypop-brødet e godt det. Litt for mye fiber however. Me får se koss det funke.

Va på jobb fra 14 te 20 i dag, det va ganske greit. Hadde selskap av Silje heilt te kvart øve seks, så eg va aleina i mindre enn to timer. Kjekt :)
Henta Jonas i 9-tiå, og va heilt sikker på at han sgo sovna i bilen på vei hjem siden det va så seint, men neeeida. Kjørte tur heilt te Mosterøy i håp om at han sgo sovna, men det gjorde han altså ikkje. Brukte øve ein time på å få an te å sova når eg kom hjem. Lenge siden eg har sunge Bæ bæ lille lam og Den fysste song så mange ganger på rad. Men litt koseligt siden dette e siste kvelden eg får synga an i søvn på maaange dager. Han sga på ferie med faren sin, eg sga levera an i mårå kveld og får ikkje se an igjen før itte 15. august. Det e 18 dager uden Jonasen min, det! :-( Eg komme te å lengta meg ihjel. Det positiva e at eg komme te å få gjort masse fornuftigt siden eg må holda meg beskjeftiga for å få tankene øve på någe aent enn at eg savne Jonas. Strøken leilighet og daglige treningsøkter komme alltid godt med :-)

I mårå sga eg treffa lillesøster på Kvadrat, me sga gå og pierca øyrene mine og ta ein kopp kaffi før hu sga på jobb. Eg gler meg! :-D Må komma meg i seng nå sånn at eg komme meg opp i mårå tiligt.... *gjesp*

Ikke stå for lenge foran speilet. Da kommer galskapen og tar deg!

Ingen kommentarer: