onsdag 2. juni 2010

Gaaaaaangsperr!

Jeg har så sinnsykt gangsperr! Dette må være noe av det verste jeg har vært borti... Er på dag 3 av Shred'en, og den kjennes, mildt sagt!

Idag våknet jeg til følgende setning: "Mamma, eg har spydd i sengå..".
Så idag har jeg vært hjemme med en slapp og syk liten gutt... I noen få timer, iallefall - helt til han våknet etter en to timer lang hvil, annonserte følgende: "Mamma, eg e kjempesterke, og løyen!", spiste 6 brødskiver til lunsj og begynte å hoppe og tulle rundtomkring på gulvet. Jah, da var vi visst ikke syke lenger allikevel, da... Det passet jo veldig fint, for da kunne jeg kjøre ham til faren sin, og få inn noen timers lesing iløpet av ettermiddagen og kvelden.

Når jeg har spist opp resten av det siste lavkarbobrødet mitt, skal jeg prøve å kutte kostfibrene til et absolutt minimum, for å se hvordan magen reagerer. Jeg er så sykt irritert på at problemet med oppblåstheten har kommet tilbake! Skulle visst ikke få lov til å føle meg bra, jeg... Grr! Dessverre innebærer det å kutte kostfibrene også å kutte nøtter, noe som kommer til å bli vanskelig. Jeg er jo fullstendig hekta på nøtter. Buhu. Men er faktisk villig til å ofre dem, hvis det fører til at jeg slipper å føle meg som en vandrende ballong!

Ingen kommentarer: